The Coolest Book Sale ever..

By Wednesday, October 19, 2011 ,


I'm so sure that this biggest-book-sale-discounted-up-to-95%  is totally freaking out all the book worms on the last weekend. yup, i was one of the participants when i went there on the last sunny Sunday. at first, i was not really into it since i thought that this carnival is just nothing like the annual bookfair held in the PWTC but when my sister went there on the day before and telling me that it is actually a warehouse sale. means that, the Twilight Saga: 'New Moon' and included lots of other hard cover novels were sell at only RM8 and RM5! i was  like..."Aarrrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...i should grab some for myself!"

Now, believe me, those books above are all RM8 for each! seriously, it is full of satisfactions when i have only spent RM48 which is still under my limited budget of RM50. haha...and i'm successfully purchasing all of those including two of my fav author's writing, the James Patterson's Run For Your Life and The Midnight Club. =))

Authentically, reading is not my top 10 interest. haha..yup it is not even at the 10th place either, it is the last thing that i would do only if i don't have my lappy besides me, only if i don't get any internet connection and only if i am the mood of reading! so, i don't really feel wanna spend my money on it. haiyoooo...what a bad behavior here. ("~,~)

However, i do still read although it is sometimes LOL~ haha...because i know that my weak grammar and limited vocabs here can only be enhance through a reading! so, this is a good behavior peeps. ("^,^)








sempat lagi hamek gambar kan??! hahaha...that is my bad habit that i'm myself can't ignore it..  ;D

hehehe...my determination was to get the vampire-related novel and LOVE stories (as usual~ =P ) as many as i can but it was quite difficult to find the romance novel that attracted me. so, i kept on grabbing one by one, easily going through the short synopsis and eventually i got only 3 of it. haha...it was so tiring but anyhow, its worthy coz i've started reading one of it and it is hyperbolically romantic! haiyoooooo....

Thus, i should say that the sale was seriously heaven and honestly, i was move by the Malaysian reading culture there when everybody, despite the ages were so busy doing their fav reading. oh ok, atlast i'm so happy as i have spent my money on something that is beneficial to myself. hehehe...





Lastly, thank you Cik Wanie-chan and Cik Salmi for accompanying me on the last weekend. now, lets us start our reading activity! haha..btw, insyAllah...i will make this as one of my compulsory visit. c ya on the next Big Bad Wolf!  ^^

xoxo

You Might Also Like

9 comments

  1. nk pinjam jugak!!!! grammar i lg ter0k dr u lorh..huhu

    ReplyDelete
  2. fuh, sea of books!

    nak pinjam satu buku, setahun hahaha

    ReplyDelete
  3. cik yana bucuk-->haiyoo..xde hal lah..meh dtg rum..hahhaa mau y mana?!

    ReplyDelete
  4. azham-->aah seriusly that was the sea of books! i pon pening nk pilih..nk pjm juger xde hal lah! setahun dlm RM50 la..kire cincai punyer~ haha

    ReplyDelete
  5. Pergi masa last day so tak banyak buku dah tinggal :( dapat lah 4 yang berkenan. huhu

    ReplyDelete
  6. tu y i pelik u kompem kompem la g kn..hehhe coz u lg ulat bku dr i..aah i pon pg last day ni mmg kurg heaven la tp atleast ive got d james patterson's..haha sgt puas hati! =))

    p/s:asal kt x jmp ni?!!! hah xknal pon!

    ReplyDelete
  7. tu y i pelik u kompem kompem la g kn..hehhe coz u lg ulat bku dr i..aah i pon pg last day ni mmg kurg heaven la tp atleast ive got d james patterson's..haha sgt puas hati! =))

    p/s:asal kt x jmp ni?!!! hah xknal pon!

    ReplyDelete
  8. Best kan gi BBW? Kalo buat lg next year gerenti kena pegi! Eh, takkan 6 buku jer...? Ehehehe

    ReplyDelete
  9. encik-->hhahahhahha..haiyooo cukup la tu dear encik coz ini 6 pon SETAHUN xkompem habes bace,entah2 amek mase 2 tahun!HAHAHHAHAHHA..giler terok kn minat membaca i! hahaha =D

    ReplyDelete

I'd appreciate any comment with the used of proper words and courteous attitude. TQ so much for viewing, reading and commenting. =)))