Nyonyot Dah Satu Tahun!

By Monday, September 16, 2013


Ini lah Nyonyot kesayangan saya. hihi sebenarnya nama dia Syed Amirun Faiz. satu-satunya anak buah saya buat masa ni lah haha. masa ni birthday dia yg satu tahun. baru je 29hb hari tu. wahhh nanti lepas ni mesti dia marah saya panggil dia nyonyot! haha lantak lah aunty tak kisah. nak panggil jugak. geram angat!! so birthday boy Happy Belated Birthday. semoga terus membesar dengan sihatnya menjadi seorang khalifah yang boleh memimpin dan menjaga kedua-dua ibu bapa awak, keluarga awak especially aunty awak ok, seluruh umat Islam dan negara yang tercinta. amin..  :)

xoxo

You Might Also Like

1 comments

  1. Lepas ni dukung anak sendiri pulak,
    LARIIIIIIIIIIIIIIIIII !!

    ReplyDelete

I'd appreciate any comment with the used of proper words and courteous attitude. TQ so much for viewing, reading and commenting. =)))