i am proud to be a MALAYSIAN IDOL!

By Thursday, April 28, 2011 ,

malaysian idol,karaoke

Photobucket
haha..i've told you that i've infected by BIEBER FEVER!! =)

hi there..THANK YOU so so much for those who waiting for my updates. bahot-bahot syukriya..main bahot pyaar karte hu! hehehehe..yup im now a trainee who felt so bored because there is NO job for me yet! as my supervisor said, this week gonna be the week for me to ONLY do some research and reading related to our project which is on WASTE WATER TREATMENT! did i said im not interested in reading...~ ("^.^) ok ok i know that this is another differ thing!

huh..forget about that because i'll full story bout my interesting practical place soon. As for now, i wanna share on my babe and mine SATISFACTION of the last weekend's full of enjoyment meet-up!

Photobucket
Photobucket

i guess, you have already know what it is, huh? Yup, im proud to be MALAYSIAN and im dreamingof to be a MALAYSIAN IDOL because I LOVE SINGING SO00ooo MUCH..well actually both of us. ("^_____^) oh, let me again introduce my school-mate, hostel-mate and uni-mate, Miss NOLY J.W.W (her father's name is JAWAWI so, she cut it to be JWW..hahaha very creative!)

since school, we both have shared this similar interest by always competing to be the lead vocal of our school's nasyid group. (hahha..nasyid tau baik jerrr.. =D ) and we always doing a duet together in the hostel's 'restroom' especially while we were washing our cloth. hehhee..it was really FUN!

malaysian idol,karaoke
Photobucket
Photobucket
ok. i know its UGLY! hahaha..but thats THE POINT! =D

NICE place huh?! and please believe me that this family karaoke & cafe was named as MALAYSIAN IDOL! hahhaa..quite funny LOL~ it sounds like if you are singing in here you are nothing less that JACLYN VICTOR! hahahhahaa...too high to resist lah~

now, where is it? for all the BANGI-rian and KAJANG-rians, this place is yours as it was located at the Jalan Reko just in the same area with econsave. ^^ the price is super affordable and can be classify as cheaper than other karaoke houses. seriously, we booked the room for 3 HOURS at only RM26.80!

so, we were having a REALLY REALLY GOOD TIME in there doing our own concert! hahha..guys, you should watch and listen when we were emotionally reaching the high keys of ZIANA ZAIN's anggapanmu, happily duet on Taylor's you belong with me and 100% crazily singing the DANGDUT songs, senggol-senggolan cubit-cubitan! =D  yup, we are universal singers! hahaha

lastly, NOLY JOM PEGI LAGI WAT 2ND CONCERT OF ONLY US!!!! haha

You Might Also Like

4 comments

  1. amboi pandai menyanyi ya. upload lah video sikit nak dgr (:

    ReplyDelete
  2. hahaha..mmg ade angan2 begitu tp xd recorder lah.. XD

    ReplyDelete
  3. fiq suka karok kat sini jugak!!!!!!
    suka guna kupon free 1 jam tu habis-habisan...
    ada lg 1 kupon, belum tebus...
    huihuhhhu :)

    ReplyDelete
  4. haiyoo..mane dpt kupon tu?? NAK JUGAK!! bg sy larr y lebeh satu tuh..hehehe hagak r suke kat cni sbb ni la plg murah n berbaloi kn.. =D

    ReplyDelete

I'd appreciate any comment with the used of proper words and courteous attitude. TQ so much for viewing, reading and commenting. =)))