Jom Sihat dan Cantik dengan Mediherba GGM dan Jus Dria


GGM (GULA GULA MAGIC)

Now vs Then

Kalau perasan, saya dah pernah share tentang GGM dalam page ni, click here looks a bit different right? yup with this new packaging, GGM tampak lebih fresh dan elegant! selain itu, GGM hanya mengekalkan 2 perisa sahaja daripada asalnya 3 iaitu Epal dan Coklat dan mengandungi 30 biji dalam setiap botol.

Jelita Tanpa Derita

GGM juga merupakan satu-satunya produk kecantikan dan kesihatan dalam wanita (TANPA KOLAGEN), mengurangkan risiko masalah kesihatan di samping itu mampu membantu kulit lebih cerah, anjal dan bermaya sepanjang masa. Dalam erti kata “JELITA TANPA DERITA” 

Kandungan GGM

GGM adalah makanan tambahan yang berasaskan coklat, epal dan susu kambing (premium), Habatusauda sebagai bahan utama bersama campuran makanan sunah seperti Kurma, Appricot, bluberri, green tea, Madu, buah delima sebagai perisa tambahan bagi memberi khasiat yang lebih berkesan pada pengguna. 

Khasiat Gula Gula Magic

✔ menurunkan tekanan darah
✔ membantu menyelesaikan masalah kitaran haid yang tidak teratur 
✔ 
membantu menurunkan kolestrol
✔ mengurangkan risiko kanser 
✔ melawaskan pencernaan
✔ melancarkan kitaran haid
✔ menghaluskan kulit dan menganjalkan kulit

Harga GGM

RM69.00 (Semenanjung Malaysia)
RM79.00 (Sabah Sarawak)


JUS D'RIA

Ibu Segala Khasiat

JUS D’RIA “IBU SEGALA KHASIAT” adalah makanan tambahan yang berasaskan Aloe vera. Kandungan bahan-bahan di dalam Jus D'ria ini dapat membantu

✔ melegakan ruang penafasan (Lelah/asma)
✔ membantu mengurakan lender-lendir yang berlebihan di bahagian kerongkong
✔ membantu mengurangkan masalah gatal-gatal di bahagian hidung, telinga dan mata (Resdung)
 mengurangkan masalah gatal-gatal dan merah-merah di bahagian kulit di kenali sebagai ekzema.

JUS D’RIA juga sesuai di makan bagi lelaki dan perempuan, kanak-kanak, remaja, dewasa pengambilannya adalah seawal bayi berumur 6 bulan keatas dan juga peringkat umur yang lebih berusia. Pn Yaya Rosli, pengarah urusan MEDIHERBA berkongsi pengalaman membesarkan anaknya yang mempunyai masalah asma / lelah ketika masih kecil dimana menjadi asbab terhasilnya Jus D'ria ini.

Kandungan

Jus D'ria ialah sejenis makanan kesihatan TANPA GULA! bahan utamanya ialah Aloe vera. delima, halia, madu, echinachea, oregano, bawang putih, dong quai (sejenis herba cina), akar manis, acai beri, camu-camu , vitamin C, Epal stemsel, Argan stemsel dan stevia. 

Aloe vera yang diimport khas dari AFRICA yang berkualiti tinggi di mana kebaikan aloe vera dapat menyembuh luka-luka kecil, melembabkan kulit membantu mengurangkan maslah ekezema. Dengan gabungan bawang putih dan madu juga baik untuk penafasan dan membantu mengurangkan masalah resdung terutamanya.

Cara Pengambilan

Sekurang-kurangnya 2 kali sehari sahaja, 10ml di waktu pagi dan 10ml di waktu malam. Bagi kanak-kanak memadai dengan hanya 3ml ke 5ml sahaja 2 kali sehari sahaja.

Harga Jus D'ria

RM88.00 (Semenanjung Malaysia)
RM98.00 (Sabah dan Sarawak)

SHARING SESSION BERSAMA MEDIHERBA SOLUTIONS

27.02.17
8pm
Ole Ole Bali,
Sunway Pyramid

Pengasas Mediherba Puan Rohasniza Rosli dan En Syahrul berkongsi info kekal sihat dengan MEDIHERBA bersama blogger-blogger yang hadir
blogger-blogger yang meluangkan masa menghadiri 'sharing session' bersama MEDIHERBA
pengambilan GGM paling baik diambil ketika waktu sebelum breakfast dan sebelum tidur!
haha yours truly!
kami berpeluang mencuba 2 produk utama MEDIHERBA, GGM dan Jus D'ria. yey!

MEDIHERBA SOLUTIONS sebenarnya telah mengeluarkan dua produk makanan tambahan ini, tablet GGM dan JUS D’RIA di pasaran sejak 9 bulan yang lepas dan telah pun berada di pasaran selama 8 bulan, menjual secara lansung di kedai-kedai jamu seluruh malaysia dan juga secara online

Menurut Pengarah Urusan MEDIHERBA SOLUTIONS, Puan Rohasniza Rosli, Kedua- dua produk yang di keluarkan oleh mediherba merupakan produk pertama di Asia Tenggara menggunakan bahan semulajadi, TANPA KOLAGEN dan TANPA GULA serta digabungkan bersama pati herba.

Cuba sekarang dan Jom sihat bersama MEDIHERBA!

Untuk Maklumat Lanjut

MEDIHERBA SOLUTIONS : +60186610104
PUAN YAYA : +60126460210
ENCIK SYAHRUL : +60129484420


xoxo

Post a Comment

0 Comments