Berhibur Menonton Imaginatricks bersama anak-anak di Resorts World Genting




Holla guys!

Keterujaan berhibur di Genting Highlands diteruskan lagi dengan menonton persembahan unik dan sangat menghiburkan, The Imaginatricks. persembahan yang mengambil masa lebih kurang 1 jam lebih ini mempunyai pelbagai elemen seperti nyanyian, tarian, akrobatik, magic / silap mata, bola keranjang dan tarian melodramatic ice skating!

Berlatarbelakangkan kota cinta Paris, kostum dan tarian yang dipersembahkan akan membuatkan mata anda terpaku sahaja di pentas utamanya. ada juga diselitkan elemen-elemen komedi agar penonton tidak lah rasa kebosanan. pada saya, Imaginatricks ini sangat sesuai untuk anak-anak anda kerana mereka pasti teruja dengan keletah kelakar seorang "atok" yang memainkan watak komedi sebagai selingan pabila sahaja pentas mahu di "set up" dengan persembahan yang baru.


Imaginatricks already available now sehingga lah 22 Mei 2020 pada jam 8pm malam kecuali pada hari Ahad, persembahan akan bermula awal sedikit jam 4pm petang. Ticket boleh dibeli secara online atau pun di kaunter pintu masuk dewan Imaginatricks ini sahaja.

Tickets pricing adalah seperti berikut
  • RM196 (Preferred)
  • RM146 (PS1) 
  • RM96 (Gallery)

For more info www.rwgenting.com

xoxo

Post a Comment

0 Comments