Pengalaman berada di dunia AVENGERS : Damage Control di Resorts World Genting


Holla guys!

Sejujurnya, saya bukan lah peminat filem blockbuster The Avengers ini, maka pada awalnya ada sedikit perasaan "underestimate" terhadap new attraction di Resorts World Genting ini! bad me kerana OMG seriously, this whole virtual game together with the concept taken from the movie are awesome!! OK lets cerita satu persatu.

As the name given, this VIRTUAL REALITY game is something that is so in! Bermula dengan "preparation stage" setiap player harus menyarungkan Jacket khas diamana korang akan rasa efek vibration pabila sahaja ditembak oleh pihak musuh dan VR Headset untuk melihat paparan visual yang dipamerkan secara 3D dan juga mendengar suara teammates korang untuk tujuan berkomunikasi!



meet my gila-gila team, Ida and Luqman haha you guys are awesome!

OMG i can't forget this, part "mendengar suara teammates" ini lah yang paling lawak pada kami kerana team gila-gila saya tersangat lah kecoh HAHA cuba bayangkan masing-masing sudah pun dalam suit Avengers dan dalam misi bertarung dengan musuh tetapi bercakap seperti pasar! HAHA adoi nak explain pun susah HAHA thanks Luqman and Ida for the hilarious moments ever. plaing tak lupa when Luqman asked us "Korang jap jap, aku Avengers gemuk ke kurus?!" HAHAHAHA OMG!! so you guys really need to try this VR games with your best buddies coz im sure its gonna be an awesome and priceless memory ever!



Percayalah guys, permainan ini sangat-sangat mengujakan!! korang akan rasa seperti berada di dimensi yang lain coz everything looks so real! what even more real is segala efek pergerakan seperti lift bergerak dan kenderaan bergerak segalanya real. Jangan risau kerana korang bukan sahaja dapat merasakan pengalaman bertemakan the Avengers : Damage Control tetapi ada juga tema- tema yang lain.


 Jadi lah pembeli yang bijak! HAHA ok here im sharing the ticket pricing dan bagaimana cara untuk korang berjimat. saya sarankan, beli the COMBO Package seperti yang tertera di atas. So, tunggu apa lagi semua kaki-kaki game, cepatlah ke SKYTROPOLIS Genting Highlands untuk merasai pengalaman yang sangat unik ini!


For more info www.rwgenting.com
xoxo

Post a Comment

0 Comments