Cantik Dengan Hanya Selapis ZENIV DD Foundation

fyi saya sedang memakai ZENIV pada wajah tanpa ada lapisan bedak powder atau lain-lain

Salam and Hello beauties!

Saya baru sahaja diperkenalkan dengan satu produk kecantikan lokal ini, ZENIV DD FOUNDATION with MOISTURISING PROPERTIES! yup betul, ZENIV ini adalah foundation dalam masa yang sama bertindak jugak sebagai pelembab atau pun moisturizer. Wow 2 in 1 ok!

Dengan SPF 50+ ZENIV semestinya mampu untuk membantu memutihkan kulit dan mnyekatakan tona kulit si pemakai. gituh! untuk pengetahuan umum, idea ZENIV Foundation ini adalah supaya pemakainya tidak perlu mengenakan makeup yang tebal atau pun berlapis-lapis, cukup sekadar 1 atau 2 pump ZENIV disapukan di seluruh wajah dan ta-da anda sudah bersedia untuk ber "selfie" hahaha

botol foundation yang datang dengan pump memang menjadi idaman semua!

sudah cukup "pekat" dengan hanya 1 pump ZENIV

ratakan di wajah menggunakan brush foundation supaya lebih sekata dan kemas

perbezaan kulit wajah saya dengan ZENIV dan tanpa ZENIV

ratakan di seluruh wajah dan done! saya tampak "picture ready" dengan ZENIV

Secara jujurnya saya rasakan yang tona ZENIV foundation agak cerah dari tona original kulit wajah saya tetapi apabila diratakan di seluruh wajah, its not so bad! mungkin untuk kesan yang lebih "perfect" saya perlu campurkan sedikit foundation yang lebih gelap satu tona dari ZENIV supaya wajah saya tidak kelihatan "berwarna kelabu" dan tampak lebih natural!

Oh mungkin in future, ZENIV boleh cuba untuk mengeluarkan sekurang-kurangnya 2 tona (light & beige) yang bersesuaian dengan kulit ASEAN rakyat Malaysia? hehe Selain itu, packaging ZENIV ini mungkin juga boleh ditingkatkan lagi agar kelihatan lebih menarik. 

Overall, pada saya ZENIV foundation ini, teksturnya pekat (maka menjimatkan kerana kita tidak perlukan kuantiti yang banyak, 1 atau 2 pump sudah memadai!) dan SPF nya yang tinggi mampu melindungi kulit wajah dari sinaran UVB atau pun kesan sunburn!

Dikeluarkan oleh ZN Beauty dan mendapatkan kelulusan KKM serta mesra wudhu' kerana anda hanya cuci menggunakan pencuci muka sahaja tanpa perlukan a makeup remover. har jimat masa jugak ni! Harga untuk SM ialah RM119 dan SS ialah RM129 atau mungkin boleh terus whatsapp di nombor telefon ini 0173687709 



MEDIA SOSIAL

EMAIL | znbeauty2017@gmail.com
HUBUNGI | 0173687709 


xoxo

Post a Comment

1 Comments

  1. kita plak rasa mcm gelap dia nyer fd. tp dah pkai kat muka ok.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Thanks for reading!