Turun Berat Badan dengan KERENGGA Chocolate Shake yang sedap macam MILO AIS!


Salam and hello! :)

Mesti you guys boleh relate dengan situation ni, rasa macam dah "menjaga" diet pemakanan dah, sama ada tidak mengambil makanan-makanan high cholesterol dan berlemak atau mungkin terus skip karbo! tapi masalahnya KENAPA BERAT MASIH TIDAK TURUN? haha i've been to that circumstance like non-stop sampai rasa macam dah give up nak diet-diet ni, makan je lah semua!

Sebenarnya, ini adalah masalah metabolisme yang rendah dan juga masalah NAFSU MAKAN YANG TINGGI! asyik lapar je kan? so, Kerengga Chocolate Shake ini bukan sahaja dapat meningkatkan kadar metabolisme tetapi dengan PENGAMBILAN KERENGGA CHOCOLATE SHAKE, you guys akan  rasa KENYANG sehingga 12 jam!

Cara Penyediaan KERENGGA CHOCOLATE SHAKE


Step 1 : Buka sachet dan tuang ke dalam shaker,1 sachet untuk satu hidangan

Step 2 : Tuangkan air sejuk (mix dengan COLD WATER lebih sedap!) atau air biasa

Step 3 : Goncangkan sehingga semua serbuk sebati

Step 4 : Sedia untuk diminum!

Step 5 : you can also enjoy it while OTW nak pergi office! Convenient giler~

Dengan tagline "Produk pembakar lemak dan kurus rasa seperti MILO AIS" KERENGGA Chocolate Shake ternyata berbeza dengan minuman kesihatan atau produk kurus yang lain. OMG senangnya lah nak kurus lah sekarang ni, saya bancuh dengan AIR SEJUK sahaja, shake well and thats it, enjoy the drink. SEDAP macam MILO AIS Lorry tu haha serious tak tipu! yup, i can drink this all day along.

Jangan risau, KERENGGA Chocolate Shake ini ada kelulusan KKM 290817/08/141 yang dijamin selamat untuk diamalkan. Oh shaker biru tu juga provided sekali bila you purchase KERENGGA Chocolate Shake sekotak. bagus kan??


So, Apa itu KERENGGA Chocolate Shake?

Inspired by the kerengga itself! pinggang yang ramping semestinya menjadi idaman setiap wanita, dengan itu Mediherba memperkenalkan produk kesihatan 

  • minuman berperisa milo ais yang sedap difomulasi untuk membantu meningkatkan metabolism badan kita serta membantu mencairkan lemak tepu di bahagian tertentu (peha, lengan , perut) macam fat burner 
  • tidak ada side effect seperti kerap buang air besar kerana produk sebegitu boleh merosakkan usus besar kita tetapi produk kita akan membuatkan kita terasa haus , berpeluh atau panas, kerap buang air kecil kerana effect dari pembakaran lemak tepu kita .. jadi kita digalakkn minum banyak air 
  • testimoni banyak yang berjaya kurangkan berat min 3 kg seminggu !! Dan ada yg lagi gempak korang boleh tgok kat hq setiap gambr 
  • yang paling penting, pengiktirafan pengkelasan makanan dari KKM 

TESTIMONI?

  

Cara amalan KERENGGA Chocolate Shake?

  • untuk berat 80kg ke bawah, disarankan 1 sachet/sehari , ambil selepas makan
  • untuk berat 80 kg ke atas , 1 sachet selepas breakfast dan 1 sachet selepas mkan tengahari selma seminggu
  • tidak ada pantang yang lain tapi disarankan untuk mengamalkan minum air kosong yang banyak!
  • disarankan juga minum sebelum breakfast.


OK selain itu, MH Solutions juga ada mengeluarkan produk kesihatan berbentuk pil yang LEBIH BERKESAN JIKA DIAMBIL BERSAMA DENGAN  KERENGGA Chocolate Shake.  Tablet yang berperisa chocolate ini boleh diambil secara berkunyah seperti makan gula-gula. Disarankan untuk diambil 1-2 tablet sehari setiap kali sebelum makan. 

Anda perlu tahu tentang POOPOIL KERENGGA

1) tiada cirit birit
2) membantu membuang 40% minyak dalam badan melalui buang air besar
3) membantu turunkan kolestrol
4) bantu cepatkan proses turun berat badan
5) rasa coklat macam gula2 coklat berkrim
6) kesan seawal 12 jam
7) tablet senang kunyah




Media Sosial
Instagram | @kerenggahq
Untuk Order / Maklumat Lanjut hubungi | 018 661 0104 (HQ)

Post a Comment

2 Comments

  1. First time dengar produk ni dan first time jugak sampai ke blog ini. Simple dan nice blog. paling suka bab My Travelogue kat footer. Banyaknya tempat awak dah travel. Bestnya!! Salam perkenalan :)

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Thanks for reading!