REVIEW Serum Rozita Che Wan, The Age Lock Concentrated Serum



Salam and Hello beauties!

Nah i nak share tentang satu beauty product keluaran Malaysia, NELL AESTHETICA CONCEPTION AGE LOCK CONCENTRATED SERUM yang i dah try for atleast 3 weeks now. Kalau nak tahu, produk ini baru sahaja dilancarkan dan dutanya adalah pelakon cantik jelita Rozita Che Wan! Anti-aging kan? sesuai sangat coz RCW looks so stunning and younger than her real age!

Basically, serum ialah satu produk penjagaan kulit yang sangat penting kerana molekulnya yang sangat kecil yang membantu untuk terus meresap ke dalam kulit! FYI ada macam-macam type of serum but this NELL AESTHETICA CONCEPTION AGE LOCK CONCENTRATED SERUM is merely focusing on 

  • Anti  Aging
  • Tightening
  • Lifting
  • Brightening
  • Glowing


NELL AESTHETICA CONCEPTION AGE LOCK CONCENTRATED SERUM ialah serum yang mampu meningkatkan tahap collagen di dalam kulit serta membantu mengurangkan garis-garis halus dan kedutan. Kulit akan menjadi lebih halus dan tona lebih sekata.

Produk ini mengandungi Asid Hyaluronic dan Asid Ascorbic yang berfungsi dengan berkesan dalam melindungi kulit daripada tanda-tanda penuaan. Gabungan pelembab Hyaluronic Acid dan Vitamin C akan melindungi kulit dari tekanan alam sekitar yang mencetuskan tanda penuaan. Selain itu, Aloe Vera yang terkandung di dalam serum ini juga dapat melembapkan dan meremajakan kulit si pengguna.




PACKAGING?

More on the packaging, GOLD is just another favourite colour of mine. so this is totally yess! it looks absolutely exclusive and high-end. botolnya yang ringan sangat lah travel-friendly dan that pump on top of the bottle is just so practical. note that SATU TITIK SAHAJA SUDAH MEMADAI untuk keseluruhan muka saya yang sebesar talam ni LOL

HOW TO USE?

Pastikan anda bersihkan wajah dahulu, keringkan dan sapukan toner. selepas lebih kurang 2 minit (toner dah kering), picitkan SATU TITIK dan sapukan NELL AESTHETICA CONCEPTION AGE LOCK CONCENTRATED SERUM keseluruhan wajah anda. then, only you apply any moisturizer cream yang you memang pakai.

OMG totally a BARE FACE haha i seriously, hate to show this to public!

REVIEW?

Personally SERUM is one of the most essential item in my beauty regime. saya memang apply serum pada setiap pagi dan malam waktu sebelum tidur! so, untuk jangka masa 3 minggu ini saya mengamalkan pemakaian NELL AESTHETICA CONCEPTION AGE LOCK CONCENTRATED SERUM tanpa skip pada setiap pagi dan malam.

Cecair serum ini agak watery tetapi ianya bagus kerana menyebabkan serum ini sangat mudah meresap dan cepat kering apabila disapu pada wajah. tidak melekit lansung dan sangat selesa. Jika pada segi bau pula, honestly i don't really fancy it. HAHA

Nah lihat hasilnya hanya dalam masa seminggu, jelas kelihatan kulit saya LEBIH CERAH dan TONA KULIT LEBIH SEKATA! selain itu, saya dapat lihat yang pori-pori juga semakin mengecil, not really close to flawless kan but yup, i will continue applying this routine till the end of it. hehe ibu saya juga sudah memesan sebotol untuk dirinya, adoi HAHA tapi jangan risau kerana harganya adalah sangat berbaloi kerana 1 botol ini boleh bertahan selama 2 bulan!

💰 RM129.90 Tak Termasuk Pos
💰 RM137.90 (Semenanjung)
💰 RM143.90 (Sabah Sarawak)



NELL AESTHETICA CONCEPTION AGE LOCK CONCENTRATED SERUM sudah berada di pasaran bermula 28 Februari 2018, anda boleh dapatkan di stokis dan agen seluruh Malaysia atau terus hubungi nombor di bawah.


Media Sosial
Facebook | nellaestheticamy
Instagram | nellaestheticamy
Hubungi untuk maklumat lanjut atau tempahan, hubungi

011-56935281 | 011-56935291 | 011-56935287 | 011-56935283 | 011-56935289


xoxo

Post a Comment

2 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Thanks for reading!