Buffet Ramadhan hanya RM99 di Palmierra 28 Petaling Street Kuala Lumpur

PALMIERRA 28 | Petaling Street, Kuala Lumpur

Salam Ramdhan yang hanya tinggal tidak kurang dari 30 hari sahaja!

Jujurnya bukan mudah untuk mencari lauk-lauk Melayu authentic atau lebih kita sebut sebagai "lauk-lauk kampung" di tengah-tengah bandaraya Kuala Lumpur ini. lagi-lagi dengan suasana "hipster" dan "instagrammable" yang selalunya menghidangkan juadah barat, namun PALMIERRA 28 menyelesaikan segala isu tersebut! haha



Masuk sahaja ke dalam cafe ini u guys pasti tertawan dengan interior dan hiasa decor nya yang elegant, bold, playful, artistic dan again sangat instagrammable! sebab u guys akan rasa nak ber #ootd di setiap penjuru cafe ini.

"Sajian Istana Ke Teratak Anda" menjadi tema Buffet Ramadhan untuk Palmierra 28 cafe pada tahun ini. Menyediakan lebih 60 jenis hidangan, saya yakin u guys pasti akan pulang dengan perut yang kenyang dan berpuas hati dengan setiap masakannya.










photo udang sambal petai credit to lilyrianitravelholic

Setiap lauk-pauk yang dihidang sangat membangkitkan selera, cukup masin, manis, pedasnya dan segala rasa! yang paling cepat habis licin disambar tetamu sudah pasti "Udang Sambal Petai" yang memang padu sambanya, size udang pun besar-besar.




Jangankan lauk dan hidangan utama, kuih-muih yang ada di cafe ini pun sangat sedap! Tahniah kepada ownernya yang sangat ceria dan sentiasa ramah melayan tetamu, Puan Yaya di atas kualiti makanan yang tidak pernah mengecewakan. moga makin success ya babe! :)


"RAMADHAN BUFFET 60 JENIS"

DATE : 13rd March 2024 - 8th April 2024 | 6.30pm - 10.00pm

Early Bird : RM89+ (Adult) | RM59+ (3-11 years old)

Normal Price : RM99+ (Adult) } RM69+ (3-11 years old)

BUY 12 Pax GET FREE 1 Pax with only RM1,100

BOOKING / RSVP : +6018 245 0807

Photo contributed by Asyreena Rahip

xoxo

Post a Comment

0 Comments