Halal dan Murah - Pak John Steamboat & BBQ @IOI Putrajaya City Mall


Salam and Hello foodies!

Haa lama bersawang blog bukak-bukak je cerita pasal makanan. haha benda bila bagus ni elok dikongsikan bersama lagi-lagi tentang Tempat Makan yang Murah and Sedap! so, baru-baru ni saya berpeluang membawa parents saya makan-makan di Pak John Steamboat & BBQ cawangan IOI Putrajaya City Mall since their latest branch ni dekat sahaja dengan rumah saya and also since both my parents tak pernah lagi makan di Pak John Steamboat & BBQ, so apa lagi!


Selesa sangat branch IOI Putrajaya City Mall ni kalau nak dibandingkan dengan branch yang di E curve Damansara tu. Ruang di sini lebih luas, susunan meja dan kawasan buffet yang lebih teratur dan ambiance yang lebih sesuai (facing outdoor area) tetapi dari segi pilihan buffet dan kualiti makanannya, pergh tetap terbaik! check out my previous post click here

Bahan-bahan Steamboat & BBQ






Percaya tak percaya, buffet ini berkonsepkan "All You Can Eat!" semurah RM32.90 sekepala (adult) sahaja korang boleh menikmati SEMUA makanan di Pak John Steamboat & BBQ! seriously, pilihan marinated ayam, daging dan seafood serta sayuran yang disediakan sangat-sangat banyak sehinggakan saya pun tak dapat merasa semuanya! jangankan pilihan makanan, malahan Pak John Steamboat & BBQ juga memberikan korang pilihan yang sungguh memeningkan untuk jenis-jenis noodles dan sauce nya. terbaik kan?!

Ready Food Buffet



Belum habis lagi, yang tadi kita cerita tentang buffet untuk bahan-bahan steamboat dan BBQ, di Pak John Steamboat & BBQ mereka juga ada menyediakan buffet makanan yang sudah sedia di masak! contohnya Nasi goreng, Bihun Goreng, Sotong sambal, Spaghetti, bebola dan macam-macam lagi lah! honestly, saya tak dapat rasa semua, full giler kot!

Free Flow Drink & Dessert






OMG Dessert pun ada pelbagai pilihan dari Fruits, Ais krim, ABC, Waffle and Dim Sum pun ada! again, you only need to pay as lower as RM32.90 (Adult) per head ok, where got? percayalah, berbaloi sangat untuk korang datang dan menikmati hidangan buffet di Pak John Steamboat & BBQ, worth your penny and never boring!


with my kesayangan, Sabby Prue Micha cyg and Syafiqah Hasim xoxo

Pak John Steamboat & BBQ 
@IOI City Mall

GE-11, Ground Floor, IOI City Mall,
Lebuh IRC, IOI Resort City,
62502 Putrajaya, Sepang,
Selangor, Malaysia.
Tel: 012-251 8289‬, 03-8957 1128



xoxo

Post a Comment

1 Comments

  1. Teringat Kambing slice diaaaa pulak! (leleh air liur dah ni). HEHEHEE..

    Tak sbar untuk next bonding time.. *HUGGG KETAT2

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Thanks for reading!