Pemborong Lace Beads Rhinestones and Such (LBRS) di KL


ShowUnit LBRS
Prima Duta Condominium,
Jalan Dutamas Raya 51200 Segambut KL

Waze: "LBRS" | Google Maps: http://bit.ly/ kedailbrsmy

Disclaimer : This blogpost will be written in bahasa "MangLish"(Malay + English = rojak!) 
since the main idea is to tackle Malaysia market hehe jadi untuk pemahaman yang lebih jitu (gitu!) i decided to share it in bahasa ok :)

Sekarang ni perniagaan fashion kan tumbuh macam cendawan, jadi saya percaya jika anda salah seorang dari ribuan designer or pemilik butik tu mesti sedang sibuk mencari supplier material seperti Manik dan Lace yang based in Kuala Lumpur tapi mampu MENAWARKAN HARGA BORONG! boleh juga beli untuk kegunaan sendiri sebab selalunya kita hantar dekat tailor, dorang yang carikkan manik tapi kurang berkenan kan tak pun tekan harga #matilanak kan? HAHA har meh saya share serba sedikit tentang LBRS atau nama penuhnya Pemborong "Lace Beads Rhinestones and Such" 

Owner nya yang suka dikenali sebagai Kak Yong, sangat mesra and humble. katanya ramai customer bagi Positive Feedbacks tentang Harga berpatutan yang LBRS tawarkan, Kualiti yang sangat baik, Penghantaran Cepat serta Layanan Mesra yang pihak LBRS berikan pada mereka. well, yang part last tu saya setuju sangat since Kak Yong sendiri yang approach saya untuk buat sharing ini. thanks kak, semoga akak terus dimurahkan rezeki lagi amin.. :)









Har memang menangis tengok antara beads and rhinestones dan jugak accessories lain yang ada dijual di LBRS ni. fyi semua info ni saya ambil di page Facebook@LBRS mereka ikotkan hati banyak lagi warna-warna dan jenis-jenis beads yang menarik perhatian saya tapi takpe lah korang pun jemputlah jenguk sendiri Facebook@LBRS ye hehe selain tu menurut Kak Yong, kain LACE juga adalah best seller mereka. oh ya ada juga hot items seperti Ostrich feather tu dan Horsebraids (untuk buat peplum korang lagi meletop!) Wow sangat!



OK if you wonder, LBRS juga ada menerima tempahan menjahit manik tau, pergh lega dengarkan?! haha OK part ni korang kena direct contact or PM pihak LBRS sendiri ok. PM dekat Facebook or IG mereka, insyAllah semuanya akan dibalas secepat mungkin! or kalau nak datang terus je ke showroom mereka sekiranya anda berada di sekitar area Dutamas.



IG: @LBRSMY
IG Owner: @KakYong_LBRS

xoxo

Post a Comment

0 Comments