DARAYU Juga Untuk Wanita Seperti Saya | Siri Khas Untuk Wanita


Admittedly that saya memang mengambil berat tentang kesihatan dalaman sejak menjak usia meningkat ni! hahaha well especially pengambilan collagen untuk kulit dan minuman kesihatan untuk energy recharging. fyi if you guys tanya apa yang saya suka buat bila waktu 'free'? my answer would definitely be TIDUR and trying to get that so-called beauty sleep because i usually sleep at 2am and onwards on everyday! haha so macam macam lah masalahnya, Kulit Kusam and Badan memang penat pancit habis bila sampai hari Ahad! 

I've been trying few products and so far those are working well on me and i am still regularly consuming it yet recently, my dear blogger buddy si famous Yuyu Zulaikha ada keluarkan her own product named as mentioned, DARAYU. Wow sangat! tahniah Yuyu! so tanpa was was saya pon nak cuba juga apa khasiat nya DARAYU ni. so here the tale :) haha panjang giler intro!

Apa itu DARAYU?

Sejenis minuman kesihatan or supplement untuk kecantikan luar dan dalam.

Kandungan DARAYU?

✔️ kolagen ikan kod yang membantu menganjalkan kulit

✔️ vitamin C yang membantu mencantikkan kulit & ketahanan melawan penyakit
✔️ pemakanan sunnah (kurma, madu, delima) yang terbukti terbaik untuk kesihatan & kecantikan
✔️ manjakani & serapat yang secara tradisionalnya dikenali untuk menjaga kesihatan dari dalam juga terkenal untuk menganjalkan dan mengetatkan 'aset' wanita
✔️ epal, lemon, acai beri yang membantu mengekalkan kecantikkan serta membekalkan antioksida


Siapa patut amalkan DARAYU?

Wanita berusia 20 tahun ke atas single belum berkahwin masih dara bergetah auchh macam iols HAHHAHA dan juga yang plaing wajib ialah Wanita yang sudah berkahwin lebih lebih lagi yang sudah melahirkan anak dan sedang menyusukan anak. katanya DARAYU mampu jua bertindak sebagai Milk Booster tau!


Khasiat DARAYU? (Kurangkan dan insyAllah menghilangkan)

✔️ kulit kusam

✔️ lingkaran hitam bawah mata

✔️ rambut kusam

✔️ keputihan
✔️ senggugut teruk
✔️ merancang untuk hamil
✔️ masalah angin dalam badan banyak
✔️ cepat letih/lemah/lesu
as easy as ABC, pengambilan DARAYU ni hanya lah Koyak sachet dan Minum! :)

First of all, yang paling tak sabar nak tahu macam mana rasanya DARAYU ni! hehe to my surprise, dia rasa bergas seket and sedap je lah because manis of course, rasa ala ala berry. Then, my verdict selepas 3 hari consume DARAYU ni secara berturut ialah saya rasa lebih cergas keesokan harinya walaupun tidur pukul 2 3 pagi lol (well i know this is not a good routine, please avoid ya guys!) dari segi kulit pula, hehe fyi saya tidak menggunakan sebarang makeup pada hari biasa a.k.a waktu bekerja. jadinya, dari segi penglihatan sendiri saya nampak kekusaman tu kurang lah. well susah untuk saya nyatakan mungkin 3 hari tak berapa nak nampak sangat kesan yang jelas lah macam glow glow pulak kan sebab kulit saya ni super sensitif. takpe saya akan teruskan lagi untuk mendapatkan kesan yang optima!

Pesan founder nya, untuk kesan yang lebih optimum DARAYU perlu diambil 2x sehari secara konsisten. Waktu yang paling terbaek adalah SEBELUM TIDUR atau pun SEBELUM BREAKFAST kerana pada waktu itu perut masih kosong, maka penyerapan khasiat DARAYU akan lebih berkesan lah. Oh REMINDER air kosong perlulah di ambil dalam jumlah yang banyak juga yer! so, cuba lah DARAYU juga untuk kita sama sama cantik luar dan dalam. GOOD LUCK ladies! Untuk maklumat lanjut :)


More Info About DARAYU?



20sachet/kotak | RM95.90(SM) & RM99.90(SS)


Contact | Whatsapp ke +60189727527

COD | Puchong, Putrajaya & Cyberjaya

Email | yulaekawellness@gmail.com

Official Page | Instagram | Facebook

xoxo

Post a Comment

4 Comments

  1. Replies
    1. perhaps u can try to order it babe hehe i guess they can post to overseas too??

      Delete
  2. patut lah makin ayu akak ni.. Daya Ayu punya keje la ni.. Hihihii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alallallaaa nk minta belanja kopi lateuw..ape lg cube la darayu juge!! hehehhe

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Thanks for reading!